kan inte sova

Tjejen däckade i soffan runt 10 tiden igår medans jag satt kvar och tittade på tv, kollade på fråga olle dokumentären som handlade om prostituerade, mycket intressant faktiskt.
Efter att programet var slut så drog jag tjejen till sängen så hon kunde sova för natten, men när jag väl hjälpte henne i säng så kände jag hur jag blev lite mer maskig så jag lovade henne att stanna kvar i sängen en stund för jag ville inte lägga mig ännu!
och här sitter jag nu, nästan 10 timmar senare, är pigg som en gris haha tjejen har åkt iväg för att provjobba på ett nytt stället, hoppas det går bra nu!


Näe nu ska jag ta å laga lite fruksot för att sedan åka till mamma och hämta min cross, ska nog försöka köra en hel del idag faktiskt, känner att jag behöver det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0