vilken ångest

jag får bara en ångest av att ha den här bloggen, jag får ångest för att jag aldrig skriver i den, samtidigt vill jag inte ta bort den för det finns lite rolig skit här inne som får mig att vilja spara den. men men.
pratade med Dole igår, var ett tag sen vi pratade, små härligt att få ut lite saker man haft i hjärnan på sistonde, men snart ska jag fan styra upp något så vi kan ses, han är ju upptagen med sitt och jag med mitt, och kan jag så kan inte han, kan han så kan inte jag, alltid är det något iallafall men jag ska fan styra upp detta eftersom bögen inte styr upp det själv.

man meddela att lägenheten är helt klar nu och det känns jävligt skönt, jag och tejejn triv jävligt bra tillsammans och är jävligt glada över hur fin fint vi har det..

 

här kommer 3 bilder.. man kanske inte ser så mycket.. men ni är hjärtligt välkomna.., :D

ny soffa,matta,vardagsrumsbord och tvställ, allt som behövs nu är en ny fräsh platt tv men det kommer.. det kommer :D

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0