Michael jackson

Kom hem för en stund sen har vart på bio och kollar på "this is it" och måste säjja att den var riktigt bra. Kollade med Mamma, Daniel och Caroline och ingen av oss var besvikna.
Filmen visade den personen som han var, utan mask, paraply och sina konstiga saker.
Man fick se han som den människan han var vilket var både intressant och härligt att se.

dom 2 tidigare dagarna har jag spänderat med caroline och familjen, jag fyllde år i lördags så det är därför man har spenderat tid med familjen som man annars kanske ser lite för sällan :D

aja tillbacka till jacksons film
det är en film jag tycker är värd att se om man någon gång vartit ett fan av han. det härliga med filmer är att man känner inte medlidande för att han har blivit utsatt för osv, utan man ser han på ett helt annat sätt, man ser han som en vanlig människa vilket jag tyckte var härligt, man skrattar med han och man nickar i tackt tills hans sjuka musik..
Imorgong (idag) är sista gången man kan se filmen innan den försvinner ur biosalongerna och har ni inte vart och kollat på den så tycker jag att det är värt att ni gör det..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0