lite skit bara

Jag kommer från: Mammas mage

Jag heter:
Gary Vásquez

Hur gammal är du: 23

När fyller du år: 7 November

Tycker du om någon just nu: Ja

Om sex månader: så är jag kanske utomlands på en härlig semester

Jag samlar på: bajs när jag är bajsenödig

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Dole & Caroline

Gillar du golf: Nej

Vilken tid gick du upp idag: 10 nån gång

Har du sovit i din egna säng inatt: Delar säng med Caroline

Har du strumpor på dig nu: japp men ändå fryser jag

Hur svarar du i telefon: beror på vem som ringer, allt från: ah de e Gary, idjoot, va gör du, hallå

Vad ska du göra ikväll: mysa med Fjäril

Vad ska du göra imorgon:  jobba

Var vill du bo när du blir stor: jag är stor nu, men om jag blir större vill jag bo i ett hus i sverige eller utomlands

Är det okej att gråta: självklart

När grät du senast: föll några tårar för nån månad sen, och sist jag grät var nog nått år sen.

Vilken årstid tycker du bäst om: Sommar

Laddar du ner musik och film från Internet: vem gör inte det?

Vad skulle du göra om du vann en miljon:  Resa

Bär du glasögon eller linser: glasögon när jag kör batmobilen

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: självklart inte

När går du upp ur sängen typ en helgmorgon: går upp när Caroline tvingar mig

Har du piercing: hade på ögonbrynet men har tagit bort den efter 9 år :(

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: ja, kanske 3 st

Solar du ofta: nej

Är du bra på att laga mat: nja ganska duktig tror jag

Gillar du att dansa: nej, är för stel för det

Hur vig är du: lika vig som en pinne

Vad dricker du helst när du är törstig: mineral vatten

Vilken är din favoritglass: twister

Tror du på ett liv efter döden: nja, kanske inte att man lever, vill säjja att man känner saker, kanske som i en dröm?

Tycker du om sushi: ja

Vad äter du helst när du ser på film: chocklad

Bor dina föräldrar tillsammans: nej

Har du tandläkarskräck: nej

Vad heter du i mellannamn: Andres

Är du morgon eller kvällsmänniska: kväll

Vilken ögonfärg har du: mörkbruna

Vilka hår färger har du haft: mitt naturliga bara

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja

Biter du på naglarna: ja

Är du beroende av något: cigg, snus

Röker du: ja

Hur ofta tränar/motionerar du: nån gång då och då

Senaste låt du hörde: stranger in moscow

Vad gör du på helgerna: vilar upp mig

Brukar du bädda sängen: ja

Hur många timmar sover du på en natt:  minst 7 timmar

Senaste bok: vildsvinet

Har du kysst någon under den senaste veckan: ja

Vad var det senaste du sa: ses sen pelao

Önskar du att du bodde någon annanstans: självklart, vid nån härlig sommar ö

Vem kramande du senast: Caroline

Saknar du någon nu: Caroline

Hur många lampor har du i ditt rum: -

Vem ringde dig senast:
hmm, mamma kanske?

Vad är du allergisk mot: mitt dåliga humör

Var du glad igår: ja det var jag allt

Vad är din favoritfärg: röd, blå, gul, svart

Sminkar du dig: haha nej men det verkar som att det finns folk som tror det

Hur ser ditt rum ut: ---

Känner du dig värdelös:
kan väl hända

Känner du någon som har tagit självmord: känner och känner, men ja, 2 st

Har du somnat i skolan någon gång: allt för ofta

Tror du på gud: ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0