jag vet aldrig..

Jag vet aldrig riktigt vad jag ska skiva på denna döda blogg, vet inte ens varför jag forsätter att skriva i den nu när nästan inga människor läser den allts!
Varje gång jag är inne på bloggen så tänker jag att näe nu jävlar ska jag ta tag i bloggandet och skriva minst 1 gång om dagen, men sen så går det en vecka och jag har fortfarande inte uppdaterat.
Aja lite snabbt kan jag berätta att jag fyllde år i Lördags 7/11 och fick mycket fina och härliga presenter.
Inte mins en helt sjukt mysig kväll med min sambo Caroline ^^!

I dagarna har det inte hänt så värst mycket, har i stort sätt bara jobbat och vart med bejbi, ska försöka planera in något med Patik och Ewelina snart, hade riktigt trevligt med dom sist som var över.

Var över och tränade på Doles klubb igår och vaknade helt mördad idag. Ush

Näe nu ska jag sätta mig och spela lite Xbox360 innan jag börjar med tvätten..

/Vasquez

Kommentarer
Postat av: bullebulle

vet du hur mycket jag älskar dig ?

2009-11-12 @ 22:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0