fiifan

lilla syster fyllde år igår och detta firades i Lek&bus landet, hon hade 11 vänner med sig och dessa krabater sprang runt som galningar medna vi andra satt i ett bord och pratade (mamma,pappa,maycoll, hans tjej, jag och Caroline)
Men sen fick vi alla en impuls och bestämde oss för att leka, alla lekte väl ganska normalt som vuxna människor gör när dom leker. men jag, jag gick självklart till överdrift och gick in i min egna värd och lekte som jag aldrig lekt förr, jag sprang, hoppade, skuttade osv. riktigt roligt och riktigt sorligt. jag kan tänka mig att folk som såg mig måste trott att jag var efterbliven, för det är nog inte ofta man ser en 23åring som är 2 meter långa springa runt och leka, skratta, skutta och njuta av livet haha

men efter mycket lek och bus så råka jag halka till, landade med hela min vikt på foten och idag vaknade jag haltandes haha fyyfan.. jag hart så sjukt ont, funderade på att ringa in till jobbet imorse och säjja att jag inte kunde jobba, men jag bet ihop och åkte in ändå för jag behöver verkligen pengar, men jesus, jag led igenom hela jävla dagen för jag har verkligen så jävla sjukt ont och hela foten är svullen, men men allt har ett pris kan man väl säga.

Idag kom jag hem från jobbet och har nog inte gjort så mycket, har mestadels bara legat i soffan just pga av foten.

Aja nu ska jag nog titta vidare på tv, kanske finns det något spännande.
haj haj så länge

/Vasquez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0