Doles Födelsedag

Idag fyller min älskade dole år.
Grattis som fan, jesus tiden går vekligen sjukt snabbt, minns när vi inte ens var 17 haha

Tyvärr så kunde jag inte spendera dagen med han, eller jo visst hade jag kunnat lösa det men fan, jag vill inte dela med mig av våran tid tillsammans med andra, kanske lite självisk men vem fan bryr sig..

Jag var iallafall med han igår från kanske 18 tiden ända fram till 01. mellan 18:30 till 22:30 satt vi på stures och käkade, eller ah, det pratades som aldrig förr, det var helt sjukt, så fort vi satte oss var det full ös på våra munnar, jag och Dole pratar alltid med en massa kroppspråk å skit och i mellan åt kunde jag se att folk tittade och undrade vafan vi sysslade med.
Det härliga var att det var inget tjat om jobb eller klubb eller nått sådant utan det var ren livs snack vilket är sinnesjukt härligt att prata om.
Jag tycker att vi har en sån jävla inlevelse när vi pratar att jag kan tänka mig att folk runt omkring ibland  tror att vi e sura på varandra och att vi bråkar, men i själva verket så är det en vanlig pratstund mellan mig och spetan.
Fyfan vad härligt.

det märks att vi nu förtiden träffas allt för sällan, men när vi väl träffas så är det helt sinnesjukt härligt, jag hämtar upp energi när jag träffar han, jag rensar hjärnan och verkligen säjjer som jag tycker och känner, på mitt sätt, vill säjja ett jävla kompliserat sätt, jag behöver aldrig förklara hur jag menar för han, jag bara slänger ut mig orden och han pusslar ihop dom själv och vet exakt hur jag känner och vet precis vad jag menar, det är helt underbart.
Det är underbart för jag behöver inte anstränga mig för att han ska förstå mig, för jag vet att han gör det oavsätt hur jag säjjer det, jag kan börja med mitten och han vet både början och slutet direkt..

Han kan titta mig i ögonen när jag säjjer något och han vet direkt hur jag känner, om jag försöker övertala mig själv när jag pratar så ser han det, han ser om jag föröker övertala han om något som kanske inte riktigt stämmer, om jag försöker dölja vissa saker,, den jäven vet alt, vilket gör det så jävla härligt att prata med han.

nu kanske det blev jävligt komplicerat men jag vet att om dole läser detta så vet han precis vad jag menar haha

näe nu får jag ta å hitta på något innan jag somnar.. ha det gött

/Vasquez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0