det blir tufft

Veckan eller de senaste månader har gått riktigt snabbt för mig, det känns som att jag inte ens hunnit blinka 3 gånger så befinner vi oss i en ny månad, visst är det skönt, men å andra sidan känns det riktigt segt och ångestfyllt.
Ångestfyllt för jag känner att jag inte riktigt gör det jag vill göra av mitt liv, inte när det gäller kärlek för där kan jag inte vara lyckligare, utan jag menar som individ, med jobb och projekt osv. Måste ta tag i saker innan jag sitter med ett barn i famnen och undrar hur fan jag ska göra nu haha

Idag hämtade brorsan upp mig för att åka och besikta hans bil, det gick utan problem och han hade inte fel på bilen, sen åkte vi vidare, han köpte en present tills hans tjej som fyller år nu den 18de och jag inhandlade dom sista presenterna till Caroline som fyller år den 3de :D
tror hon blir riktigt glad över dom faktiskt!

nu är jag iallafall hemma, har tryckt i mig 3 mackor och 3 kokta ägg och funderar vad jag ska laga till middag, vill ju gärna ha middagen klar innan Caroline kommer hem så när hon väl kommer så kan hon sätta sig och mätta sin lilla tjockismage :D

näe nu ska jag väl titta runt lite mer i internet för att se om det finns nått att skratta eller gråta till!

Fuck u så länge
pyss å krääm
/Vasquez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0