Riktigt trevlig dag!

Som jag skrev igår så var jag å hälsa på Dolemannen, efter många om och men, lite slag och skrikövertalade han mig till att åka tillbaka till göteborg med han, han ville köpa mittenbalken till sin dubbelsäng i ikea, fyyfan vad onödigt att jag åkte hela vägen till alingsås, men äh han stod för bensin och god sällskap som man brukar säga!

Väl inne i ikea så var vi som små barn, testade alla sänga och soffer, la oss på sängarna och lekte som om vi kollade på tv, ibland som om vi hade sex, .

Här sitter jag och dole och gör Vinprovning, det var härligt att sitta där, för dom hade inspelade ljud av glas som låter och gafflar som slår mot taldrikar, det hela var väldigt äkta haha.
 
Strax efter att bilden är tagen hör vi på högtalarna "Kan Robin Pettersson (Dole) Komma till Informationen tack, Robin Pettersson till Informationen tack" Jag står helt chockad och undrar vad fan det är frågan om, slår en snabb blick mot Dole och ser hur idoten letar efter sin plånbok som en kastrerad hund söker efter sina bollar.

Han blir små röd och säjer "Fan, andra gången det händer" idioten har antalgigen blivit uppropad på högtalarna ett antal gånger hahah :D

Efter 3 korvar med böd och någon timma senare befann vi oss i alingsås igen, kl hade hunnit bli ganska mycket och vi bestämde oss för att laga mat, nu vet jag inte vilka bilder dole blev nöjd med så jag slänger upp dom jag tror han blev nöjd med.
     
Efter att ha tryckt i mig världens godaste mat så satt v i bara och svina mot varandra, av misstag så råka jag hitta ett beat som dole totalt hade glömt av att han hade, vi båda kände direkt en jävla känsla och slängde oss på pappret och började Skriva till beatet.
Sinnesjukt härlig låt blev det och vi får hoppas på att vi spelar in den snart!

Må väl folket

Mina och Doles nya glasögon:



Förresten: Dole rakade sig snabbt innan ikea och jag orkade inte säjja att han hade missat en "liten" Fläck HAHAHA



//Lautaro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0